מבצע אביב עד 20% הנחה
101 לילות ניסיון – משלוחים והחזרות חינם – אספקה מהירה – עד 12 תשלומים

כל הסיבות לרכוש מזרן איכותי באינטרנט

הרבה אנשים תוהים האם כדאי או לא כדאי לרכוש מזרון אונליין. לחלקם זה אולי יהיה קשה לבצע רכישה כזאת מבלי לחוש פיזית קודם את המזרון ועדיין בהנחה שישנתם טוב בלילה ואתם ערניים, תצליחו בקלות להשיב על השאלה הבאה: מה משותף למוצרי מזון, פריטי לבוש והנעלה, בישום ומוצרי חשמל?

נכון מאד, כולם מוצעים לכם לרכישה באינטרנט (אנחנו משערים כי את חלקם כבר רכשתם אונליין!). קניות אונליין כבר הפכו להיות דבר שבשגרה למעשה רוב האנשים כיום רוכשים מוצרים רבים בדרך הזאת והאופציה לרכישת מזרן באינטרנט הפכה להיות נגישה מאי פעם והמון אנשים בוחרים לרכוש גם את המזרן שלהם באינטרנט.

היתרונות מוכחים במספרים החל מחסכון משמעותי בעלות המזרן ועד לבחירה טובה יותר של המוצר הנכון עבורכם. לאלו שעדיין סקפטיים הנה מספר סיבות למה כדאי לכם לרכוש מזרן זוגי או יחיד באינטרנט.

גמישות נוחות

בתוך ההמולה של שגרת חיי היום יום, זה עלול להיות קשה למצוא זמן לצאת לסיבוב חנויות בשעות נורמליות, כעת לקוחות יכולים בפשטות לשבת בבית בפרטיות ובנוחות שלהם, לפתוח את המחשב או עם טלפון נייד ולחפש את המזרון המתאים להם במדויק.

אין צורך להתארגן ולהתלבש, לארגן את הילדים לנסיעה, לנסוע בפקקים ולחפש חניה בדרך לחנויות מזרנים ואולמות תצוגה. כאשר רוכשים מזרן באונליין אתם יכולים לרכוש בכל זמן בתנאים שמתאימים לכם, אתם יכולים לקחת את כל הזמן שאתם צריכים כדי להחליט.

לרוץ מחנות לחנות לחפש מזרן איכותי? לגלוש מאתר לאתר!

אנחנו שמחים שאתם כאן! ולמרות זאת, משוכנעים כי אנחנו לא החנות הראשונה בה אתם מבררים פרטים אודות מזרנים איכותיים. ומדוע אנו מציינים זאת? משום שרכישת מזרן באינטרנט קלה ונוחה!

שלא כמו הרכישה הפיסית המותנית בריצה מחנות אחת לאחרת (לעתים, החנויות ממוקמות בערים שונות), רכישת אונליין מאפשרת לכם לבחון דגמים ולהשוות ביניהם בקלות ובמהירות! 

לילה נעים מתחיל בחוויית רכישה נעימה

מה לא תמצאו אצלנו ב-TONIGHT SLEEP? אנשי מכירות "רעבים" שלא יאפיינו את הצורך שלכם, אלא יעוררו בכם צורך לדברים שאינכם צריכים בהכרח. ומה כן תמצאו? חווית רכישה נעימה, נוחה ובקצב שלכם!

רכישת אונליין מאפשרת לכם לשוטט בחנות בנחת ובאפס הפרעות – בלי שמעניינים אתכם, "דוחפים" לכם ומאיצים בכם לרכוש כי "המבצע נגמר היום!". חווית השינה שלכם ניצבת בראש סדר העדיפויות שלנו, ואיתה ביחד גם חווית הרכישה שלכם – עליה אנו מקפידים ואותה אנו ממשיכים לטפח עבורכם. לכן ברכישה אונליין תחוו פחות לחץ ממוכרים משכנעים.

בזמן שאתם מעוניינים לבחון מזרון בטרם קנייתו, תצטרכו להתמודד עם איש מכירות שיסביר לכם למה אתם צריכים לשדרג למוצר יקר יותר או גדול יותר. זה יכול להיות קשה להיות מרוכזים ביתרונות ובחסרונות של המוצרים אותם בודקים באולם תצוגה, לאנשים רבים גם לא נעים להתרווח בחנות למול מוכרים המצפים להתרשמות שלכם מהמזרן, או מסתם לקוחות אחרים שבחנות.

קנייה באון ליין מציגה את הנתונים של המוצר מבלי שמישהו לוחץ עליך כל הזמן, במידה ואתם מעדיפים לקנות בשלווה מבלי ששכנעו אתכם לרכוש מוצר שאתם לא סגורים עליו.  

אז מה אתם עושים ב-101 הלילות הבאים?

ברשותכם, נתעכב עוד קצת על חווית הרכישה וחווית השינה. בכדי להבטיח שתזכו בחוויה נוחות מקסימלית (!), אנו מציעים לכם לנסות את המזרן שאתם רוכשים. ומה זה אומר בפועל? מאחר שמדובר על רכישת מזרן איכותי באינטרנט, אין באפשרותכם להרגיש את המזרן ולהתנסות בו. מסיבה זו, בחרנו להציע לכם תקופת ניסיון של לא פחות מ-101 (!) ימים.

אתם יותר ממוזמנים להוריד את הניילון מהמזרן ולישון עליו לתקופה של יותר משלושה חודשים. בסיום התקופה, תוכלו להחליט אם לשמר את מערכת היחסים עם המזרן, או לחפש אחד אחר שיתאים לכם יותר….

קנייה באונליין מאפשרת רכישה מודעת של המוצרים

כאשר הולכים לחנות מזרנים המידע אודות תוכנם של המזרנים לא בדיוק ברור ואנשי מכירות לא תמיד יודעים למסור את המידע המדויק. רבות מהחברות מזרנים באופן מכוון מסתירות את תוכנם המדויק של החומרים מהם מורכבים המזרנים דבר אשר מקשה על השוואה בין התמורה אותה תקבלו.

בקנייה באינטרנט תוכלו לבחור את החברות המספקות את המידע המלא אודות המוצר אותו אתם מעוניינים לרכוש ולהשוות אותו למול מוצרים אחרים ולעשות את הבחירה הנכונה והחכמה עבורכם.

מידע המפורסם באתר האינטרנט נכון יותר מאשר מסרים של איש מכירות בחנות. לקוחות שרכשו באינטרנט יכולים להשאיר חוות דעת לאחר שימוש במוצר, ובכך תקבלו עוד מידע אובייקטיבי שייעזר לכם לדעת עוד על המוצר בו אתם מתעניינים. האופציה לעשות מחקר ולקנות מזרן אונליין עוזר לכם לעשות רכישה חכמה ומודעת.

בחירה טובה יותר = סיכוי יותר טוב להיות מרוצים ממזרון איכותי

ישנם אנשים החושבים בטעות שבחירת מזרן בחנות תאפשר להם בחירת מזרון יותר טוב, האמת היא שבחנות ההיצע מוגבל יותר מאשר ברחבי הרשת, וקפיצה בחנות ממזרון למזרון לא באמת מבטיחה בחירה של מזרון החלומות. 

מאחר ותנאי הרכישה המיטיבים באונליין מאפשרים להחזיר את המזרן במידה ולא מרוצים אנו מציגים את המוצרים הטובים ביותר שנבחרו בקפידה על מנת שלא תרצו להחזיר את מזרון.

הרבה לקוחות חושבים שהאפשרות להרגיש את המזרון באופן פיזי תגרום להם להבטיח בחירה נכונה של מזרון נוח ומספק כפי שהם היו רוצים.

הבעיה העיקרית בבחירת מזרן בדרך הזאת היא בשביל שנדע האם מזרון הוא באמת נוח ומתאים לנו חייבים לבחון אותו למשך מספר שבועות ובמגוון סיטואציות ורק אז אפשר לדעת בוודאות כי המזרן הוא מזרן החלומות. מזרן איכותי צריך לשמש אותנו למשך מספר שנים רבות ולכן שכיבה והרגשה של מזרון רק למשך מספר דקות יכולה להטעות ואף לפעמים לגרום להחלטה שאולי נתחרט עליה. חשוב להתנסות על מזרון של חברה המאפשרת להתנסות במזרון בחינם.

אז בואו נדבר לרגע על מחירי המזרנים

לא באמת חשבתם שנדבר על מזרנים איכותיים מבלי להזכיר מחירים, נכון? ראשית, חשוב להדגיש: בעת שאתם רוכשים מוצר בחנות (ולא משנה כרגע אם מדובר על נר ריחני, נעליים או סמרטפון), הרי שבמחיר מגולמות הוצאותיו של בעל החנות. ובמילים אחרות? אתם משלמים יותר ממה שאתם צריכים! וכשאתם רוכשים אונליין? ניתנת לכם האפשרות לרכוש מזרן איכותי במחיר הוגן ונגיש! מחיר מזרן שבקנייה באון ליין זול משמעותית עד ל כ- 70% מאשר ברכישה בחנות.

הסיבות הן כשאתם הולכים לחנות לבחור מזרן אתם למעשה משלמים לרשת המשווקת את המזרונים עלויות רבות של: שכר דירה, משכורות לעובדים, ארנונה, מים, חשמל ועוד ועוד. פלטפורמה אינטרנטית טובה ושקופה, כמו שיש לנו, פשוט חוסכת את כל העלויות הללו, שלא נותנים לכם ערך ואין טעם שתשלמו עבורם סתם  בכך אנו יכולים להשקיע את המשאבים במה שבאמת חשוב (האיכות של המזרן).

רגע לפני שאתם נשכבים לישון, אנו מזמינים אתכם להישאר במצב ישיבה ולרכוש כעת מזרן איכותי – ללילות נעימים וארוכים! לייעוץ והכוונה בנושא רכישת מזרן חדש, אל תהססו לפנות אלינו – 050-789-1800

 

להתעדכנות בעוד בלוגים מרתקים במגוון תחומים, עקבו אחרינו בפייסבוק

לצפייה במאמרים נוספים

101 לילות ניסיון

אנו מאפשרים לכם לבדוק אותנו בחדר השינה שלכם למשך 101 ימים 

במקום לחוש את המזרן במשך זמן מוגבל בחנות מקומית,
בסביבה שאינה הסביבה הביתית שלכם,

אנחנו מאמינים באיכות שלנו, ויותר מכך, חשוב לנו שלא תצאו
בלתי מרוצים.
לכן, במידה והמזרן אינו עונה על הצרכים שלכם תוכלו להחזירו
אלינו באמצעות טופס החזרה באתר
ולקבל את כספכם באמצעי התשלום בו שילמתם.

*הזמן המומלץ להתנסות במזרן הוא כ-3 שבועות עד חודש וחצי

 

30 לילות ניסיון

אנו מאפשרים לכם לבדוק אותנו בחדר השינה שלכם למשך 30 יום

במקום לחוש את המזרן במשך זמן מוגבל בחנות מקומית,
בסביבה שאינה הסביבה הביתית שלכם,

אנחנו מאמינים באיכות שלנו, ויותר מכך, חשוב לנו שלא תצאו
בלתי מרוצים.
לכן, במידה והמזרן אינו עונה על הצרכים שלכם תוכלו להחזירו
אלינו באמצעות טופס החזרה באתר
ולקבל את כספכם באמצעי התשלום בו שילמתם.

משלוחים והחזרות

משלוחים: זמן האספקה הוא בין 5-14 ימי עסקים

בממוצע המוצר יגיע אליכם תוך 4 ימים מההזמנה, למוצרים במלאי

אנו משתדלים לספק את המוצרים מהר ככול הניתן 
חברת המשלוחים תתאם הגעה בסמוך למועד האספקה.
בתקופת עומס ייתכן וזמני החלוקה יתארכו מהרגיל.

אזורי החלוקה הינם בין באר שבע לכרמיאל.
לאזורים אחרים תעשה אספקה של מוצרים בתיאום מראש עם תוספת משלוח.
באזורי יהודה ושומרון החלוקה בהתאם
למדיניות במרכז הארץ.

החזרות: במידה והחלטתם להחזיר את המוצר, ההחזרה תעשה ללא
עלות על האיסוף.

שירות ‘Easy Buy’

אנו גאים להציג את שירות ה easy buy הייחודי שלנו,
בו אנו יוצרים אתכם קשר לקראת תום תקופת הניסיון לוודא
התאמה ולהציע החזרה של המוצר.

חשוב לנו שתהיו מרוצים,
וכעת אתם יכולים לרכוש מוצרים שלנו במאה אחוז ביטחון.

RELAX. ENJOY.

צור קשר

Independently verified
149 reviews
דילוג לתוכן